onsdag 14 september 2016

Ordflätor

Jag har beslutat att återuppta ordfläteriet i Allers nästa år...........så jag och min bror Sune delar på flätorna, detta efter en önskan från Allersred. Jag konstruerade flätor i Allers under många år, men tiden ville inte riktigt räcka till så jag hoppade av.....jag trodde att någon ny konstruktör skulle få chansen men istället valde tidningen att reprisera gamla Ahlflätor.......nu tycker red. att flätorna är obsolet och jag har accepterat att ta upp flätproduktionen igen........Jag har egentligen inte den tid som krävs, men samtidigt är jag glad över inställningen från korsordsred......som vill ha nya kryss........Jag har idag börjat på den fläta som ska publiceras i Allers nr 3 -17.....så lång framförhållning kan det vara i veckotidningar........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar