onsdag 10 juni 2009

Med hustrun på väg till Venedig och barnen på dagis har friden lägrat sig i stugan........
Här tänkte jag rätta till de fel, borttappade nycklar t ex, som jag åstadkommit i mina kryss.
Lyckligtvis har jag undvikit blamager den senaste månaden...........så några rättelser har ej behövts.
Turisttidningarna i Gränna och Jönköping ligger ute i butikerna..........mina lokalanknutna kryss finns med.......de gjordes under tidspress, minst sagt, så nåt litet fel kanske
har insmugit sig.................
Skrattade gott åt min broders "rödstjärtar" i fredagens SvD, Fåglar som häckar.......:-))

Sitter just nu med ett privatkryss till en som fyller sjuttio...........väldigt kul och stimulerande uppgift............vill du ge bort en annorlunda födelsedagspresent är du välkommen att höra av dig.............

jerry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar